2015. január 17., szombat

Köszöntő



Sziasztok!

Szeretettel köszöntünk Benneteket az új blogon.
A Wonderlab, vagyis a Csodalabor, egy olyan helynek készül, ahol több történet fog futni párhuzamosan.
Silke, a Beloved című sokrészesével kezdi, ami Larry fanfic, mégpedig babázós, (és én annyira imádom, hogy arra nincs is szó.!!! Becca)
A másik kezdődő sztori pedig a Stockholm Syndrome, ami nem meglepő módon, kicsit sötétebb, kicsit más lesz, mint amit eddig írtam.

Mindketten szörnyen izgulunk, és nagyon várjuk majd a véleményeteket.



Silke & Becca




19 megjegyzés:

  1. Sziasztok! én már nagyon várom a sztorikat remélem lesznek hosszabb részek is. :) jajj de cukik lesznek a babázós részek.. már alig várok. siessetek az első résszel. :) Puszil Larry. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Lesznek több részes sztorik, ha erre gondoltál. :))
      A babázós részekért én vagyok a felelős, és nagyon izgulok, hogy kinek mennyire fog tetszeni a sztori...
      Köszi, hogy itt vagy, és hogy feliratkoztál! <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönjük az előre megszavazott bizalmat. :))
      Örülünk, hogy itt vagy. <3

      Törlés
  3. Még szép hogy várom! Babázós? De ugye nem Mpreg? Bár nekem mindegy,csak már van ilyen kedvencem! És az marad az első! Nagyon várom,babázni fogunk! :D
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg nemsoká fent lesz a Beloved első része. ^^ És mpreg lesz.
      Azért remélem szeretni fogod. :))
      Köszi, hogy írtál és hogy itt vagy! <3

      Törlés
  4. Uuuu ez csak valami szuper csodalatos dolog lehet majd *o* nagyonnagyon varom:)))
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nagyon várjuk már, hogy elinduljunk. (És nagyon várjuk majd a visszajelzéseket is...:))
      Örülünk, hogy itt vagy! <3

      Törlés
  5. Jujj! Én már nagyon várom! *-*
    Nem csak a sötét sztorit, hanem az összeset. Várhatunk... Khm.. Perverz részeket is?
    Minél hamarabb kezdjétek el!
    Xoxo:~DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastál már Beccától... A "perverz" részek garantáltak. :DD
      Nemsoká kezdünk. ^^
      Jó, hogy itt vagy! <3

      Törlés
  6. Én már nagyon várom a sztorikat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már két sztori első része is fent van. :)) Jó olvasást! ^^ <3

      Törlés
  7. Szabad tudni körülbelül milyen időközönként lehet új részekre számítani?:)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Jujj, Becca előző történetét olvastam már és imádtam ♥ *-*... De Silke-től nem olvastam még, biztosan nagyon jókat ír :). Nagyon várom már!
    Puszil benneteket: Doxx

    VálaszTörlés